Powiat mińskiKalejdoskop

Nasza posłanka Krystyna Pawłowicz znowu na fali. Otóż po jej interwencji sieć Kaufland zmienia hasła reklamowe, czyli rezygnuje z używania słów rodzime, polskie produkty czy rodzimi dostawcy.

Wygrała z siecią

Kalejdoskop / Wygrała z siecią

Posłanka Prawa i Sprawiedliwości prosiła o interwencję UOKiK, bo uznała, że owa sieć wprowadza w błąd polskich konsumentów hasłem: Odkryj i rozkoszuj się NASZYMI RODZIMYMI produktami. Jej zdaniem sieć sklepów w ten sposób sugeruje, że jest polskim przedsiębiorcą i sprzedaje głównie polskie produkty. Prezes UOKiK Marek Niechciał uznał zarzuty Krystyny Pawłowicz i poinformował o nich spółkę, która zarządza sklepami w Polsce. Ta zobowiązała s ię do zmiany sloganów reklamowych, co – jak zauważa UOKiK – nie jest równoznaczna z przyznaniem się do naruszenia przepisów, bo zdecydowaną większość przychodów Kaufland osiągnął na sprzedaży produktów pochodzących od polskich dostawców.

Numer: 8 (1012) 2017   Autor: (jaz)





Komentarze

DODAJ KOMENTARZ

Wpisz nick.

Nick *

Nieprawidłowy adres e-mail.

Adres e-mail *

Wpisz treść wiadomości.

Treść wiadomości *