Ponad połowa internautów przyznaje, że przerywa oglądanie filmów na YouTube, jeśli są za długie. Bardziej niecierpliwi są mężczyźni (59 proc.) niż kobiety (56 proc.).

Wolą krótko

Wolą krótko

Częściej wideo wyłączają ludzie starsi - przyznaje się do tego 50 proc. osób w wieku 15-18 lat, 55 proc. w wieku 19-24 lata, 61 proc. w grupie 25-34 i 58 proc. w wieku 35-50. Z oglądania częściej rezygnują ludzie z wykształceniem wyższym (64 proc.) i średnim (62 proc.) niż osoby z niższym wykształceniem (49 proc.). 44 proc. ankietowanych zdecydowanie lub raczej woli krótsze treści. Dla 32 proc. nie ma znaczenia, ile trwa wideo. I tak trzymać, bo ciekawy film ogląda się bez patrzenia na zegarek niezależnie od czasu jego trwania.

Numer: 32 (931) 2015   Autor: (jaz)





Komentarze

DODAJ KOMENTARZ

Wpisz nick.

Nick *

Nieprawidłowy adres e-mail.

Adres e-mail *

Wpisz treść wiadomości.

Treść wiadomości *