Mińsk MazowieckiW banku Pekao SA

Przyjdź, zobacz jak zmieniliśmy się dla ciebie - zapewnia Hanna Gnich, dyrektor mińskiego Oddziału Banku Pekao S.A. przy ul. Warszawskiej 133 w Mińsku Mazowieckim.

Zmiany spełnione

W banku Pekao SA / Zmiany spełnione

Innowacyjność, satysfakcja klienta, stabilność. Czy te standardy trudno jest utrzymać bankom w dzisiejszych czasach?
– Obecne czasy wymagają ciągłego rozwoju, nie tylko od banków. Mówię tu o płaszczyźnie zarówno produktowej jak również dbania o satysfakcję klienta. Nasz bank dynamicznie rozwija się w obu obszarach. Udało się nam połączyć wzrost jakości obsługi z posiadaniem innowacyjnej oferty. Oznacza to, że dbamy nie tylko o rozwiązania finansowe, ale doradzamy naszym Klientom i dostarczamy im nowoczesnych produktów, odpowiadających zmieniającym się preferencjom i stylowi ich życia.

Jak ocenia pani perspektywę mińskiego oddziału Banku Pekao SA w najbliższych latach. Czy zdoła on sprostać konkurencji?
– Mimo dużej konkurencji muszę z dumą przyznać, że nasza pozycja na lokalnym rynku jest mocna. Jesteśmy dużym i stabilnym bankiem z długoletnią tradycją. Należymy do dużej międzynarodowej grupy UniCredit. To zobowiązuje nas pracowników oraz daje perspektywy naszym Klientom. Chcemy być najlepsi na rynku pod każdym względem, a priorytetem dla nas jest satysfakcja naszego Klienta. Doskonalimy się, ciągle podnosimy jakość naszych usług, dbamy o długotrwałe relacje z Klientami. Dlatego grono naszych Klientów ciągle się powiększa.

Wiele oddziałów bankowych ulega likwidacji a klientom proponuje się jedynie korzystanie z bankowości elektronicznej. Bank Pekao SA przeprowadził gruntowny remont placówki w Mińsku Mazowieckim. Czy to znaczy, że wasz bank nie idzie tą drogą?
– Bankowość elektroniczna stała się priorytetem dla każdego banku. To również wygoda i komfort dla Klienta, który o każdej porze może z dowolnego miejsca załatwić wiele swoich spraw. Nasz Bank może się pochwalić wieloma osiągnięciami na tym polu. Aplikacja mobilna Pekao24 zwycięża w rankingu na najbardziej użyteczne aplikacje mobilne wśród dostępnych na rynku rozwiązań polskich banków. Ostatnio zaproponowaliśmy naszym klientom płatności mobilne Peo Pay, m. in. w sieci sklepów Biedronka. Pragnę zwrócić jednak uwagę, że wiele spraw wymaga i będzie wymagało załatwienia formalności osobiście. Nic bowiem nie zastąpi fachowego poradnictwa ze strony profesjonalnego Doradcy. Najlepszym rozwiązaniem dla klienta, jak pokazują doświadczenia rynkowe, jest kombinacja nowoczesnych usług z wygodnie zlokalizowaną placówką. Teraz możemy naszym Klientom zapewnić jedno i drugie.

Tym bardziej, że nasza placówka w Mińsku Mazowieckim zlokalizowana w samym sercu miasta na ul. Warszawskiej 133 została gruntownie zmodernizowana. Jednym słowem niezwykle atrakcyjna oferta produktowa Banku Pekao SA i nowoczesna, wygodnie zlokalizowana placówka to optymalny tandem! Zapraszam wszystkich do sprawdzenia jak bardzo zmieniliśmy się dla naszych Klientów.

A co na święta i 2014 rok?
– Właśnie korzystając z okazji życzę Państwu niezapomnianych Świąt Bożego Narodzenia. Życzę radości każdego dnia oraz spełnienia wszystkich marzeń w nadchodzącym roku. Chciałabym, aby Bank Pekao SA był dla państwa partnerem, dzięki któremu uda się spełnić nie tylko finansowe marzenia.

Numer: 51/52(846/847)2013   Autor: (r-pekao)





Komentarze

DODAJ KOMENTARZ

Wpisz nick.

Nick *

Nieprawidłowy adres e-mail.

Adres e-mail *

Wpisz treść wiadomości.

Treść wiadomości *