Powiat mińskiSzkoły w promocji

Po raz trzeci Szkoła Podstawowa im. Bolesława Prusa w Kałuszynie była organizatorem konkursu multimedialnego. Zaczynali konkursem powiatowym na prezentację multimedialną z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę Niepodległości. Teraz postanowili rozszerzyć zasięg na cały kraj, by znacznie wzbogacić konkurs nie tylko liczebnie, ale i artystycznie…

Ramy reklamy

Szkoły w promocji / Ramy reklamy

Konkurs multimedialny miał się zakończyć 1 kwietnia, ale pandemia zamknęła uczniów w domach i przerwała prace nad reklamami. Dlatego postanowili przesunąć termin nadsyłania prac aż do końca października 2020 r. Opłaciło się, bo łącznie na konkurs wpłynęło 158 prac. Bardzo różnych – przemyślanych, ciekawych, dopracowanych, ale także prac o mniejszym nakładzie sił i czasu. Wiele ze śladami pandemii, ale nie się co dziwić – maseczki i płyn do dezynfekcji to znak naszych czasów.
Niestety, nie mogli zaprosić laureatów konkursu i ich opiekunów na podsumowanie do Kałuszyna. Stąd pomysł na spotkanie internetowe, podczas którego ogłosili wyniki.
Okazało się, że jury najwyżej oceniło reklamówkę Kaliny Sołtysiak z kl. 5 SP w Kałuszynie. Na podium znalazła się także Aleksandra Pacuła z SP 124 im. Stanisława Jachowicza w Warszawie oraz brązowa Wiktoria Zender z Zespołu Placówek Edukacyjno- -Rewalidacyjnych w Grudziądzu. Ciężko było docenić tylko trzy prace, więc jury przyznało dodatkowo aż pięć wyróżnień. Otrzymali je – Amelia Bielińska i Aleksandra Grabarek z SP w Kałuszynie, Małgorzata Leśniewska i Emilia Szymańska z SP 303 im. Fryderyka Chopina w Warszawie, Sebastian Mariański i Maciej Zeman z SP 285 im. Szancera w Warszawie, Michał Walewski i Karol Lewicki z SP w Kałuszynie oraz Igor Wichowski z NSP im. Noblistów Polskich w Otwocku.
Co komisję urzekło w nagrodzonych i wyróżnionych pracach? Właśnie to, że były oryginalne, pomysłowe i wyróżniały się na tle pozostałych. Czasami jakość zdjęcia czy filmu wykorzystanego w reklamie nie była najwyższa, ale liczył się pomysł, kreatywność i autentyczność przekazu.
Właśnie takie były reklamki z Zespołu Szkół Specjalnych w Ignacowie autorstwa Kacpra Jackiewicza i Karola Gruszczyńskiego, Ksawerego Boruty z SP 1 w Siedlcach, klip Weroniki Sinkiewicz i Dominiki Aniołkowskiej z SP w Starych Babicach, Grzegorza Kiezika i Macieja Limanowskiego z SP 4 im. Broniewskiego w Warszawie oraz – jak twierdzi sumująca konkurs Izabela Borucińska – piękna reklama naszej szkoły w wykonaniu Mikołaja Gontarskiego, która niestety była za długa.
Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymali dyplomy, zaś nauczyciele – podziękowania. Zdobywcy miejsc na podium stali się posiadaczami pucharów i wraz z wyróżnionymi – kuponów do Empiku.
Organizatorzy mają nadzieję, że przyszłoroczny konkurs przeżyją na żywo…

Numer: 51/52 (1211/1212) 2020   Autor: J. Zbigniew Piątkowski



Komentarze

DODAJ KOMENTARZ

Wpisz nick.

Nick *

Nieprawidłowy adres e-mail.

Adres e-mail *

Wpisz treść wiadomości.

Treść wiadomości *