Rusza pierwsza część płatnej kampanii informacyjnej rządu w mediach lokalnych o wartości ponad 1 mln zł. Kampania ta stanowi istotne wsparcie dla niewielkich, prywatnych wydawców lokalnych, którzy w związku z pandemią znaleźli się w szczególnie trudnej sytuacji przez spadek przychodów reklamowych i niższą sprzedaż.

Rządowe lokalne

Rządowe lokalne

Powinna poprawić kondycję ekonomiczną wydawców i przyczynić się do utrzymania miejsc pracy.
Dystrybucją reklam zajmuje się Biuro Reklamy Gazet Lokalnych. Nie ma obawy, że ogłoszenia wpłyną na niezależność prasy lokalnej, bo to normalna płatna kampania informacyjna na rynkowych zasadach. Ogłoszenia rządowe będą związane najprawdopodobniej z pandemią.
Mamy nadzieję, że wśród tytułów znajdzie się także nasz tygodnik…

Numer: 31/32 (1191/1192) 2020   Autor: (jaz)



Komentarze

DODAJ KOMENTARZ

Wpisz nick.

Nick *

Nieprawidłowy adres e-mail.

Adres e-mail *

Wpisz treść wiadomości.

Treść wiadomości *