Uniwersytet SWPS w Warszawie zorganizował VII Ogólnopolską Olimpiadę Medialną. Tam Cezary Radzimiński, uczeń klasy IVB Technik Organizacji Reklamy w ZSE uplasował się w złotej piątce najlepszych w Polsce i zdobył indeks z rocznym czesnym na dowolnie wybrany kierunek na UKS W. Jest to już kolejny sukces Czarka na Olimpiadzie Medialnej, bo zdobył on tytuł laureata również w V i VI edycji olimpiady, czego jak dotąd nie udało się żadnej osobie.
Czarek medialny

Konkurencja podobnie jak w poprzednich latach była bardzo silna, bo zgłosiło się około 600 uczestników, a do finału zakwalifikowało się tylko 18 osób.
Olimpiada trwała 5 miesięcy i składała się z czterech etapów. W etapie pierwszym, w szkołach odbył się test internetowy, w którym uczestnicy musieli odpowiedzieć na kilkadziesiąt pytań z dziedziny mediów, marketingu, PR oraz dziennikarstwa. Etap drugi był połączeniem testu i zadania polegającego na napisaniu pięciu mini-esejów do 1500 znaków każdy, na tematy związane z tematem przewodnim olimpiady. Ci, którzy przeszli do etapu trzeciego proszeni byli o zrobienie konspektu prezentacji multimedialnej „Dbam o wizerunek szkoły”
Finały trwały dwa dni. Pierwszego dnia finaliści musieli najpierw obronić prezentację, sporządzoną na podstawie swojego konspektu, przed komisją konkursową. Drugiego dnia brali udział w debacie oxfordzkiej, w czasie której bronili lub obalali wylosowaną tezę. Czarek bronił tezy, że zawodowych dziennikarzy zastąpią wkrótce użytkownicy social mediów dostarczających informacji dziennikarskich.
Numer: 28/29 (1084/1085) 2018 Autor: (jaz)
Komentarze
DODAJ KOMENTARZ