Uniwersytet SWPS w Warszawie zorganizował VII Ogólnopolską Olimpiadę Medialną. Tam Cezary Radzimiński, uczeń klasy IVB Technik  Organizacji Reklamy w ZSE uplasował się w złotej piątce najlepszych w Polsce i zdobył indeks z rocznym czesnym na dowolnie wybrany kierunek na UKS W. Jest to już kolejny sukces Czarka na Olimpiadzie Medialnej, bo zdobył on tytuł laureata również w V i VI edycji olimpiady, czego jak dotąd nie udało się żadnej osobie.

Czarek medialny

Czarek medialny

Konkurencja podobnie jak w poprzednich latach była bardzo silna, bo zgłosiło się około 600 uczestników, a do finału zakwalifikowało się tylko 18 osób.
Olimpiada trwała 5 miesięcy i składała się z czterech etapów. W etapie pierwszym, w szkołach odbył się test internetowy, w którym uczestnicy musieli odpowiedzieć na kilkadziesiąt pytań z dziedziny mediów, marketingu, PR oraz dziennikarstwa. Etap drugi był połączeniem testu i zadania  polegającego na napisaniu pięciu mini-esejów do 1500 znaków każdy, na tematy związane z tematem przewodnim olimpiady. Ci, którzy przeszli do etapu trzeciego proszeni byli o zrobienie konspektu prezentacji multimedialnej „Dbam o wizerunek szkoły”
Finały trwały dwa dni. Pierwszego dnia finaliści musieli najpierw obronić prezentację, sporządzoną na podstawie swojego konspektu, przed komisją konkursową. Drugiego dnia brali udział w debacie oxfordzkiej, w czasie której bronili lub obalali wylosowaną tezę. Czarek bronił tezy, że zawodowych dziennikarzy zastąpią wkrótce użytkownicy social mediów dostarczających informacji dziennikarskich.

Numer: 28/29 (1084/1085) 2018   Autor: (jaz)





Komentarze

DODAJ KOMENTARZ

Wpisz nick.

Nick *

Nieprawidłowy adres e-mail.

Adres e-mail *

Wpisz treść wiadomości.

Treść wiadomości *