W ubiegłym tygodniu i w miniony weekend stacje telewizyjne wystartowały z wiosenną ramówką, konkurując o widzów przede wszystkim nowymi serialami i muzycznymi show.

Wiosna w TV

Wśród nowych propozycji programowych najwięcej osób obejrzało „X Factor” (średnio 3,3 mln), następnie „Bitwę na głosy” (3,2 mln), „Must be the music” wybrało średnio 3,1 mln Polaków.
Żadna z nowości nie znalazła się jednak wśród pierwszej dziesiątki najlepiej oglądanych programów ubiegłego tygodnia. Hitem minionego weekendu został emitowany przez TVP1 serial „Ranczo”, którego odcinek w niedzielny wieczór przyciągnął 8,5 mln telewidzów. Program ten wybrał do drugi Polak zasiadający w tym momencie przed telewizorem.
W styczniu i lutym 2011 r. najwięcej widzów śledziło losy bohaterów „M jak miłość” z widownią 6,7 mln Polaków, a wśród programów sportowych ranking wygrał konkurs skoków narciarskich w Bischofshofen, który zgromadził przed odbiornikami średnio 5,6 mln telekibiców. (jaz)

Data: 09.03.2011





Komentarze

DODAJ KOMENTARZ

Wpisz nick.

Nick *

Nieprawidłowy adres e-mail.

Adres e-mail *

Wpisz treść wiadomości.

Treść wiadomości *