Wielkanocną niedzielę i poniedziałek statystyczny Polak spędził w dużej mierze przed telewizorem – każdego dnia przeznaczył na ten cel średnio 4 godziny 14 minut.

Wielkanoc przy TV

Dla porównania w ubiegłym roku w Wielką Niedzielę oglądaliśmy telewizję przez 4 godziny 21 minut, a w Lany Poniedziałek 2010 znacznie dłużej – średnio przez 4 godziny 43 minuty.
Hitem tegorocznej Wielkanocy okazały się programy emitowane w cotygodniowych ramówkach: serial „Ranczo” w TVP-1, który zgromadził 5,8 mln widzów (udziały 39,5%) i kolejny odcinek „M jak miłość”, który przyciągnął średnio 4,6 mln Polaków (udziały 31%). Z propozycji przygotowanych specjalnie na święta, największą widownię zainteresował film „Zróbmy sobie wnuka” (TVP-1), który oglądało średnio 3,4 mln widzów, przy udziałach na poziomie 24%. (obop)

Data: 28.04.2011





Komentarze

DODAJ KOMENTARZ

Wpisz nick.

Nick *

Nieprawidłowy adres e-mail.

Adres e-mail *

Wpisz treść wiadomości.

Treść wiadomości *