Jak promować region, miasto, gminę? Jak powinna wyglądać atrakcyjna strona internetowa lokalnego samorządu?

Uczyli autopromocji

Dlaczego warto organizować eventy promocyjne? Jak skutecznie współpracować z dziennikarzami? Odpowiedzi na te i inne pytania można było uzyskać podczas I Kongresu Promocji Mazowsza. Wzięli w nim udział eksperci z zakresu marketingu terytorialnego oraz przedstawiciele samorządów lokalnych odpowiedzialni za promocję swoich powiatów, gmin, miast i wsi.
Eksperci zajmujący się ekonomiką miast i regionów twierdzą, że w XXI w. pozytywny i atrakcyjny wizerunek samorządu to jedno z najważniejszych zadań, jakie stoi przed samorządowcami. Podczas warsztatów uczestnicy kongresu dowiedzieli się jak dużą rolę w promocji miasta czy też regionu odgrywają strony internetowe lokalnych samorządów i pozytywne relacje z mediami. Dowiedzieli się również co to są eventy, jak właściwie je planować i organizować oraz jak wizerunek celebrytów może pomóc w promocji gminy czy też miasta.

Data: 13.07.2011





Komentarze

DODAJ KOMENTARZ

Wpisz nick.

Nick *

Nieprawidłowy adres e-mail.

Adres e-mail *

Wpisz treść wiadomości.

Treść wiadomości *