Nowy Bank w Mińsku Mazowieckim

Do Mińska Mazowieckiego wkracza kolejny duży, z 85-letnią historią Bank. Już 25 maja br. przy ul. Warszawskiej 157 uruchomiony zostanie Oddział Spółdzielczego Banku Rzemiosła i Rolnictwa, który posługuje się nazwą handlową „SK bank”. Ma on polskie korzenie i rozwija się wyłącznie dzięki polskiemu kapitałowi. O nowym mińskim banku rozmawiamy z Prezesem Zarządu – Janem Bajno

Spółdzielczy z tradycją

Nowy Bank w Mińsku Mazowieckim / Spółdzielczy z tradycją

Dlaczego Bank wybrał Mińsk Mazowiecki na siedzibę kolejnego Oddziału?
– Jesteśmy Bankiem, który rozwija się dynamicznie i rozbudowuje sieć swoich placówek. Od pewnego czasu obserwujemy jak zmienia się Mińsk i uznaliśmy, że również nasz Bank powinien włączyć się w wszechstronny rozwój miasta i jego okolic. Mamy bowiem bardzo bogate doświadczenie w działaniach, aktywnie wspierających dynamiczny rozwój lokalnej przedsiębiorczości oraz siły ekonomicznej miejscowej ludności. Chcemy podzielić się tym doświadczeniem.

Na czym to dzielenie się polega?
– Chcemy potwierdzić również tu, w Mińsku Mazowieckim, że pieniądzem pozyskanym z miejscowego rynku będziemy aktywnie wspierać potrzeby mieszkańców i przedsiębiorców. Rozwój firm wspieramy nie tylko przez kształtowanie odpowiedniej oferty usług, ale również uczestniczymy we współtworzeniu warunków do rozwoju współpracy międzynarodowej organizując spotkania z ambasadorami akredytowanymi w Polsce. Jest to doskonała okazja, by aktywnie promować dorobek wyróżniających się przedsiębiorców, którzy są Klientami naszego Banku.

W jaki sposób SK bank działa na rzecz społeczeństwa?
– Od wielu już lat Bank angażuje się w szereg najróżniejszych przedsięwzięć prospołecznych. Są to przedsięwzięcia o charakterze charytatywnym, a także przedsięwzięcia, których celem jest rozwój kulturalny, edukacyjno-wychowawczy środowiska lokalnego. W ostatnich 3 latach ok. 100 razy wystąpiliśmy jako sponsor imprez organizowanych dla lokalnej społeczności oraz jako darczyńca wspomogliśmy kilkadziesiąt inicjatyw o charakterze charytatywnym, w tym Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

Czy Bank ma jakąś specjalną receptę na współpracę z Klientami?
– Uważam, że sprawą zasadniczą jest zapewnienie Klientom poczucia bezpieczeństwa powierzonych Bankowi pieniędzy oraz oferowanie takich produktów i usług, które są przez nich akceptowane. Podstawowe elementy, które składają się na relacje z klientami to m.in. budowa wzajemnego zaufania, możliwość liczenia na pomoc ze strony Banku, a także dostosowanie się Banku do potrzeb i oczekiwań klientów.

Z czego jesteście naprawdę dumni?
– Jesteśmy dumni, że zaufały nam małe i średnie firmy rodzinne oraz duże przedsiębiorstwa. Myślę, że jakość obsługi oraz dostosowanie naszej oferty do potrzeb każdego Klienta pozwoliły na wysokie noty otrzymane od naszych Klientów. Dlatego bardzo cieszy fakt, że po raz kolejny nasz Bank uzyskał tytuł „Bank przyjazny dla przedsiębiorców”, opatrzony 4 złotymi gwiazdami oraz statuetką.
Wśród wielu nagród i wyróżnień należy wymienić godło „EU 2008” oraz godło „Jakość Roku 2009” przyznane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji, które potwierdziło, że oferowane przez nas produkty oraz jakość obsługi spełniają najwyższe standardy europejskie.      Wyróżnienia te, to zobowiązanie i jednocześnie motywacja do dalszej wytrwałej pracy na rzecz jak najlepszej obsługi Klientów.
 
Co wyróżnia Spółdzielczy Bank Rzemiosła i Rolnictwa na tle konkurencji?
– Z bankami komercyjnymi konkurujemy oferując wysoką jakość obsługi, a także bogatą ofertę produktów i usług. Tworzymy stabilne i bezpieczne warunki korzystania z tej oferty, co gwarantuje firmom pomyślność w prowadzeniu działalności. Klienta nigdy nie pozostawiamy samemu sobie, gdy sytuacje losowe lub czynniki zewnętrzne przysparzają jego firmie przejściowych kłopotów. Nie oferowaliśmy i nie oferujemy produktów obarczonych wysokim ryzykiem. Dzięki temu nasi Klienci uniknęli problemów, którymi dotknięci zostali klienci banków komercyjnych.

Jak Pan ocenia perspektywy rozwoju i sukcesy banku o spółdzielczym rodowodzie?
– Odnoszone przez nas sukcesy są efektem wielkiego zaangażowania pracowników oraz ich wysokich kompetencji. Inwestujemy w wiedzę i umiejętności naszego zespołu. Stawiamy na ludzi, bo doskonale wiemy, że to oni stanowią gwarancję powodzenia naszych planów. Działania nasze w zakresie polityki personalnej, zostały dostrzeżone i Bank jako stabilny i pewny pracodawca po raz kolejny otrzymał tytuł „Solidny Pracodawca ”. Nasi pracownicy z optymizmem patrzą w przyszłość i wierzą w dalsze sukcesy.

Czego Pan życzy mińskiemu oddziałowi i jego klientom?
– Jestem przekonany, że nadal będziemy aktywnie wspierać wszelkie przedsięwzięcia, które budują pozytywny wizerunek Banku oraz wizerunek prężnie rozwijającego się Mińska Mazowieckiego. No i serdecznie zapraszamy czytelników Tygodnika „Co słychać?” do współpracy z naszym Bankiem.

Numer: 2011 21





Komentarze

DODAJ KOMENTARZ

Wpisz nick.

Nick *

Nieprawidłowy adres e-mail.

Adres e-mail *

Wpisz treść wiadomości.

Treść wiadomości *