Wzięli i napisali...

We współczesnej, polskiej rzeczywistości firmy świadczące usługi w dostarczaniu gazu, energii elektrycznej, telefonii, telewizji kablowej itp. dowolnie przerzucają obsługę płatności na klienta.

Na kark klienta

Taką drogą poszła od 1 kwietnia br. spółka energetyczna PGE Obrót. Biuro obsługi klienta tej spółki w Mińsku Mazowieckim takie decyzje tłumaczy względami ekonomicznymi i o ironio – poprawą obsługi petentów. A skąd klienci mają wziąć dodatkowe pieniądze na opłaty, nie mówiąc już o aspekcie moralno-społecznym tego procederu. I do tego wszystkiego istnieje w powiecie jakiś rzecznik praw konsumenta. Nigdy jeszcze nie spotkałem się, żeby w takich sprawach wziął on klientów w obronę. Jak związki zawodowe w PRL-u, które zamiast bronić praw pracowników, organizowały im czyny społeczne, masówki, pochody i manifestacje prorządowe. A rzecznik jest, bo być musi...

Numer: 2011 16   Autor: Franciszek Zwierzyński





Komentarze

DODAJ KOMENTARZ

Wpisz nick.

Nick *

Nieprawidłowy adres e-mail.

Adres e-mail *

Wpisz treść wiadomości.

Treść wiadomości *