Wzięli i napisali...
We współczesnej, polskiej rzeczywistości firmy świadczące usługi w dostarczaniu gazu, energii elektrycznej, telefonii, telewizji kablowej itp. dowolnie przerzucają obsługę płatności na klienta.
Na kark klienta
Taką drogą poszła od 1 kwietnia br. spółka energetyczna PGE Obrót. Biuro obsługi klienta tej spółki w Mińsku Mazowieckim takie decyzje tłumaczy względami ekonomicznymi i o ironio – poprawą obsługi petentów. A skąd klienci mają wziąć dodatkowe pieniądze na opłaty, nie mówiąc już o aspekcie moralno-społecznym tego procederu. I do tego wszystkiego istnieje w powiecie jakiś rzecznik praw konsumenta. Nigdy jeszcze nie spotkałem się, żeby w takich sprawach wziął on klientów w obronę. Jak związki zawodowe w PRL-u, które zamiast bronić praw pracowników, organizowały im czyny społeczne, masówki, pochody i manifestacje prorządowe. A rzecznik jest, bo być musi...
Numer: 2011 16 Autor: Franciszek Zwierzyński
Komentarze
DODAJ KOMENTARZ