Akcja antyalkoholowa "Twój protest ma znaczenie" przybiera na sile i znaczeniu. Profesjonalna reklama telewizyjna, plakaty i ogłoszenia prasowe otworzyły ludziom oczy.

Tajni klienci

Nie tylko klientom, ale przede wszystkim sprzedawcom, bo to oni w razie pozytywnego zakupu kontrolowanego poniosą największą szkodę – włącznie z odebraniem koncesji na sprzedaż wyrobów alkoholowych, a nawet sprawą w sądzie grodzkim.
- W Mińsku Mazowieckim już kilka sklepów otrzymało ostrzeżenia za sprzedaż alkoholu osobom nieletnim – mówi Jadwiga Frelak, zadowolona z aktywności mieszkańców. Przewodnicząca MKRPA ma nadzieję, że w każdym sklepie nie tylko pojawią się ostrzegające plakaty, ale ich treść będzie przestrzegana. Temu służą zakupy kontrolowane, czyli prowokacje prowadzone przez tajnych klientów. Już teraz nie można się tłumaczyć, że ktoś wyglądał na pełnoletniego – trzeba po prostu sprawdzać wiek młodego klienta przed transakcją. (jzp)

Data: 13.05.2005





Komentarze

DODAJ KOMENTARZ

Wpisz nick.

Nick *

Nieprawidłowy adres e-mail.

Adres e-mail *

Wpisz treść wiadomości.

Treść wiadomości *