Sobota 21 maja była dniem uczty dla przechodniów, którzy znaleźli się na ul. Wyszyńskiego, gdzie otwarty został nowy market spożywczy polskiej sieci handlowej MarcPol.
Hojny MarcPol
Amatorów degustacji kiełbasek z rożna i grilla, smażonych placków ziemniaczanych i pieczywa nie brakło do zamknięcia sklepu. Kiermaszową atmosferę uzupełniało wesołe miasteczko, balony i zespół muzyczny Comotion. Tysiące ludzi zwabionych promocyjnymi cenami odwiedziło stoiska w sklepie. Niektórym zakupy przyniosły dodatkową korzyść z nagród w konkursach handlowych, które prowadził Stanisław Banasiak. Do zakupów zachęcał klaun i żongler Ricardo pod okiem Mirosława Krukowskiego. Klienci, którzy mieli okazję dokonać zakupów w nowym spożywczaku stwierdzili, że jest on konkurencyjny dla Leader Price’a i innych tanich sklepów. Jak długo ta opinia się utrzyma, nie wiemy. Być może konkurenci też wprowadzą promocje, by zawalczyć o klienta. I chyba o to chodzi! (jot)
Data: 25.05.2005
Komentarze
DODAJ KOMENTARZ