Sobota 21 maja była dniem uczty dla przechodniów, którzy znaleźli się na ul. Wyszyńskiego, gdzie otwarty został nowy market spożywczy polskiej sieci handlowej MarcPol.

Hojny MarcPol

Hojny MarcPol

Amatorów degustacji kiełbasek z rożna i grilla, smażonych placków ziemniaczanych i pieczywa nie brakło do zamknięcia sklepu. Kiermaszową atmosferę uzupełniało wesołe miasteczko, balony i zespół muzyczny Comotion. Tysiące ludzi zwabionych promocyjnymi cenami odwiedziło stoiska w sklepie. Niektórym zakupy przyniosły dodatkową korzyść z nagród w konkursach handlowych, które prowadził Stanisław Banasiak. Do zakupów zachęcał klaun i żongler Ricardo pod okiem Mirosława Krukowskiego. Klienci, którzy mieli okazję dokonać zakupów w nowym spożywczaku stwierdzili, że jest on konkurencyjny dla Leader Price’a i innych tanich sklepów. Jak długo ta opinia się utrzyma, nie wiemy. Być może konkurenci też wprowadzą promocje, by zawalczyć o klienta. I chyba o to chodzi! (jot)

Data: 25.05.2005





Komentarze

DODAJ KOMENTARZ

Wpisz nick.

Nick *

Nieprawidłowy adres e-mail.

Adres e-mail *

Wpisz treść wiadomości.

Treść wiadomości *