Lokalne warsztaty samochodowe potrzebują wiedzy marketingowej, gdyż konkurencja jest coraz większa, a poziom usług coraz bardziej różnorodny.

Jedyny na świecie?

Jedyny na świecie?

Co może zrobić właściciel mniejszego bądź większego lokalnego serwisu samochodowego, by poprawić jakość usług, z drugiej strony zaoferować klientowi akurat te usługi, których potrzebuje? Jak może godziwie i uczciwie zarabiać, zdobywając uznanie na rynku? W rynkowym wyścigu zwycięży ten, kto pozna tajniki marketingu usług serwisowych. Wygraną przybliża książka... Jak zdobyć i utrzymać klienta w serwisie samochodowym. To pierwszy i jedyny na rynku podręcznik marketingu serwisowego przeznaczony dla właścicieli, zarządzających i pracowników warsztatów samochodowych. Książka jest już dostępna na rynku detalicznym. Można ją zamówić za pośrednictwem strony internetowej www.motomarketing.pl. Cena – 143 zł (za trzy po sto złotych). (jzp)

Data: 13.09.2006





Komentarze

DODAJ KOMENTARZ

Wpisz nick.

Nick *

Nieprawidłowy adres e-mail.

Adres e-mail *

Wpisz treść wiadomości.

Treść wiadomości *