Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego jako jeden z pierwszych uruchomił Elektroniczną Skrzynkę Podawczą, umożliwiającą mieszkańcom Mazowsza, posługującym się bezpiecznym podpisem elektronicznym, przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną.

Z e-podpisem

Z e-podpisem

Dzięki skrzynce mieszkańcy całego Mazowsza, nie wychodząc z domu, będą mogli za pomocą Internetu, przesłać do urzędu marszałkowskiego dokumenty lub pisma. W tym celu konieczne jest posługiwanie się bezpiecznym podpisem elektronicznym (certyfikat kwalifikowany). Zastosowana innowacja nie tylko ułatwi procedurę składania dokumentów w urzędzie marszałkowskim, ale i skróci poświęcony na ten cel czas do niezbędnego minimum. Elektroniczna Skrzynka Podawcza urzędu jest dostępna za pośrednictwem Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego na stronie www.mazovia.pl (jzp)

Data: 06.12.2006





Komentarze

DODAJ KOMENTARZ

Wpisz nick.

Nick *

Nieprawidłowy adres e-mail.

Adres e-mail *

Wpisz treść wiadomości.

Treść wiadomości *