W celu poprawy jakości usług mińskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej utworzyło Biuro Obsługi Klienta, gdzie będą wydawane wzory wniosków i warunków przyłączenia, zamówienia i zmiany mocy, zawierane umowy sprzedaży ciepła, przyjmowane skargi i wnioski w sprawach związanych z dostawą ciepła oraz pomoc w wypełnianiu wniosków.

BOK W PEC-u

Ponadto dla wygody klientów uruchomiony został dodatkowy, bezpośredni telefon 025 758 82 16, czynny w godzinach. 8.00 – 14.00 od poniedziałku do piątku oraz adres e-mailowy: pec.klient@op.pl.
PEC przypomina, że sprawy związane z parametrami dostaw ciepła oraz ewentualne usterki w pierwszej kolejności należy zgłaszać pod następujące numery telefonów: 0 25 758 39 94 dla rejonu zasilanego z ciepłowni usytuowanej przy ul. Armii Ludowej 100 - 0 25 758 50 04 dla zasilanego z ciepłowni usytuowanej przy ul. l PLM „Warszawa” l.
Więcej na stronie internetowej www.pec-minskmaz.pl, na której spółka umieściła m.in. cenniki, przydatne adresy, numery telefonów i wzory wniosków.
Mamy nadzieję, że to nie pierwsze proklienckie działania nowego prezesa Andrzeja Ferdeka. (jaz)

Data: 14.03.2007





Komentarze

DODAJ KOMENTARZ

Wpisz nick.

Nick *

Nieprawidłowy adres e-mail.

Adres e-mail *

Wpisz treść wiadomości.

Treść wiadomości *