W roku 10-lecia Co słychać? warto przeprowadzić ankietę dotyczącą wartości wydawanego tytułu. Wyręczył nas w tym miłym obowiązku Mirosław Kopeć – student warszawskiej WSEI, który pisze pracę na temat reklamy prasowej.
Najlepsze Co słychać?
Rozszerzyliśmy ankietę o punkty dotyczące czytelnictwa i tak otrzymaliśmy w miarę pełny obraz trzech tytułów: Co słychać?, „Tygodnika Siedleckiego” i bezpłatnego „Nowego Dzwonu”.
Przed kilkoma dniami pan Mirek przysłał nam wyniki sondażu, które są dla „Cs ?” bardzo korzystne, a w niektórych odpowiedziach wręcz rewelacyjne.
I to po sondażu grup społecznych, których dotychczas nie uważaliśmy za decydujące o poczytności naszego tygodnika. Tak dobre wyniki i strategia rozwoju spowodowały nasze wejście na rynek siedlecki. Na razie spokojnie, bo przed wyborami i tak jest za gorąco. Będzie upalniej od października, a za tydzień – szczegółowe omówienie rewelacyjnych dla nas wyników ankiety. (jzp)
Data: 14.09.2005
Komentarze
DODAJ KOMENTARZ